DS Clinic

Definitief-logo-DS-clinic-BVH-1

Algemene voorwaarden DS clinic

Welkom bij DS Clinic . Deze Algemene Voorwaarden (“Voorwaarden”) geven de regels en voorschriften weer die van toepassing zijn op uw gebruik van onze tandheelkundige kliniek en website. Door toegang te verkrijgen of gebruik te maken van onze diensten, gaat u akkoord met de naleving van deze Voorwaarden. Lees ze zorgvuldig door.

1. Diensten

a. DS Clinic biedt tandheelkundige diensten aan, waaronder maar niet beperkt tot algemene tandheelkunde, cosmetische tandheelkunde en mondzorgconsultaties.

b. Alle diensten worden geleverd door erkende en gekwalificeerde tandheelkundige professionals.

2. Afspraken en Annuleringen

a. U kunt een afspraak plannen door onze kliniek te bellen of via onze website.

b. Als u een afspraak moet annuleren of verzetten, meld dit dan minstens 24 uur van tevoren.

3. Betaling

a. Betaling voor diensten dient te geschieden op het moment van behandeling, tenzij er vooraf afspraken zijn gemaakt.

b. We accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder contant geld, credit-/debetkaarten en tandartsverzekeringsplannen.

4. Privacy

a. Wij nemen uw privacy serieus. Raadpleeg ons Privacybeleid voor details over hoe we uw persoonlijke informatie verzamelen, gebruiken en beschermen.

5. Patiëntverantwoordelijkheden

a. U bent verantwoordelijk voor het verstrekken van een accurate medische geschiedenis en informatie over de medicijnen die u gebruikt.

b. Volg de post-behandelingsinstructies die worden verstrekt door onze tandheelkundige professionals voor een optimale genezing.

6. Gedrag en Respect

a. We handhaven een veilige en respectvolle omgeving voor alle patiënten en medewerkers. Elk storend of respectloos gedrag wordt niet getolereerd.

7. Gezondheid en Veiligheid

a. DS Clinic volgt strikte gezondheids- en veiligheidsprotocollen. Patiënten moeten zich houden aan de klinische richtlijnen, inclusief het dragen van passende beschermende kleding indien nodig.

8. Noodsituaties

a. In geval van een tandheelkundige noodsituatie buiten kantooruren, volg de instructies op onze website of bel ons noodcontactnummer.

9. Feedback en Klachten

a. We verwelkomen uw feedback en suggesties. Als u zorgen of klachten heeft, neem dan contact op met onze kliniekmanager.

10. Beëindiging van Diensten

a. DS Clinic behoudt zich het recht voor om de dienstverlening aan een patiënt om welke reden dan ook te weigeren, inclusief niet-naleving van deze Voorwaarden.

11. Wijzigingen in Voorwaarden en Diensten

a. DS Clinic kan deze Voorwaarden en Diensten op elk moment bijwerken. Raadpleeg ze periodiek om op de hoogte te blijven van eventuele wijzigingen.

Door gebruik te maken van de diensten van DS Clinic erkent u dat u deze Algemene Voorwaarden heeft gelezen, begrepen en ermee akkoord gaat. Als u het niet eens bent met een deel van deze Voorwaarden, gebruik dan alstublieft niet onze diensten.

Bedankt voor het kiezen van DS Clinic voor uw tandheelkundige zorgbehoeften. We kijken ernaar uit om u van dienst te zijn.